Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران بمناسبت هفته دفاع مقدس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دراین بیانیه آمده است :

 

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم

 

سلام بر شهیدان ، جانبازان ، مردان سلحشور و شیر زنان دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جهاد مقدس دلیر مردانی است که راهی جز شهادت در سیر الی الله و دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی را نمی شناختند .آنان که گوی سبقت را در رسیدن به لقاء الله از همدیگر می ربودند قلم ناتوان و زبان الکن از توصیف آن مردان خداست ، آنان که امام بزرگوار و عزیز آن عارف الهی بوسه بر دست و بازوانشان را افتخار می دانستند و از خداوند حشر با آنان را طلب می نمودند .

آری دفاع مقدس تمام معادلات جهان را بهم ریخت و طرحی نو برانداخت باید تاریخ توقف کند و حماسه های پشتیبانی مادران زینب گونه و پدران ابراهیم صفت را به رخ تمام اعصار و ابناء بشر بکشد .

جنگ تحمیلی شد که انقلاب اسلامی را خاموش کند اما همین جنگ باعث شعله ور شدن نیروی انقلاب و افزایش روحیه صد جندان ملت بزرگ و اهورایی ایران اسلامی شد .

هفته دفاع مقدس هفته ای گرانبها برای همه اقشار مردم کشور و دوستاران انقلاب اسلامی بخصوص جوانان و نوجوانان عزیز است تا ضمن بازخوانی این مقطع حساس تاریخ جنگ تحمیلی از مکتب برومند و جانبازان بزرگوار و خانواده های معظم شهدا درس های الهام بخشی برای آینده کشور بیآموزند.

جای هیچ گونه شک و تردیدی نیست حماسه هفته دفاع مقدس چنان تصویری از غلبه ایمان ،توکل و اعتقاد به نصرت الهی را در برابر نیروهای استکبار به نمایش گذاشت که حق طلبان و سلطه ستیزان عالم به تاسی از آن برخواستند و برگ های نوینی از دفتر مبارزه با نیروهای باطل و زورگو را رقم زدند .

انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نیروهای مسلح و بسیجیان جان بر کف و همه ی حق طلبان جهان بخصوص ملت های منطقه اعتقاد راسخ دارد که با اتکا به خداوند منان و با عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و با تاسی به رهنمودهای امام راحل (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت مدظله العالی با همت جهادی آحاد ملت شریف بخصوص نیروهای مسلح در سنگر جهاد علمی و آموزشی از خون شهیدان راه حق و حقیقت دفاع خواهد کرد و در مسیر رشد ، پیشرفت و تحقق عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گام های موثر و اساسی به پیش خواهد رفت .

 

انجمن اسلامی پزشکان ایران

نوشته های اخیر

دسته بندی ها