Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران بـه منـاسبت بـزرگـداشت هفتـه وحـدت

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دراین بیانیه آمده است :

 

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا

إِنَّ ٱللَّهَ وَمَلَـئِكَتَهُۥ يُصَلُّونَ عَلَى ٱلنَّبِيِّ يَـأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ صَلُّواْ عَلَيهِ وَسَلِّمُواْ تَسلِيمًا

 

سلام و درود پروردگار بر پیامبر نور و رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات الله علیه ،

و سلام و درود خداوند بر امت اسلام ، آنان که با ایمان قلبی به پیامبر خدا عشق می ورزند و تسلیم محض و مطیع آن اسوه حسنه می باشند.

 فاصله دوازده تا هفده ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) به دو روایت فرصتی است میمون و مبارک تا مسلمانان با هر سلیقه و با اعتقاد به اصول مشترک قرآن واحد و رسالت رسول اکرم بر پایه توحید ، نبوت و معاد به صورت ید واحده دست در دست هم داده و با وحدت کامل ، تمام توطئه های جهان کفر و همدستانشان را خنثی نمایند .

امام راحل (ره) در سال 1360 با اعلام هفته وحدت به عنوان یک اصل اسلامی – دینی و عقلانی همه مسلمانان را به تمسک بر حبل المتین الهی دعوت نمودند اگر چه دعوت به وحدت در طول تاریخ اسلام مسبوق به سابقه می باشد.

مقام معظم رهبری مدظله العالی در قبل از انقلاب به هنگام تبعید به بلد اهل تسنن شهر ایرانشهر خود از منادیان وحدت در عصر جدید بودند و به لطف این وحدت بود که امروز در محور مقاومت آثار شکست استکبار جهانی تحصیل گردیده و تا نابودی کامل رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیست در منطقه ادامه خواهد داشت  و بنا بر وعده صادق خداوند پیروزی حق بر باطل از آن مومنین خواهد بود .

انجمن اسلامی پزشکان ایران با اعتقاد راسخ بر وحدت تمام فرق اسلام به خصوص در عصر حاضر میلاد پیامبر رحمت را به همه آزادگان جهان خصوصا مسلمانان تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ نصرت اسلام و مسلمین را با وحدت و برادری و برابری آرزو مند است و نجات و برون رفت جهان اسلام در مبارزه با ستمگران و غاصبان را تنها در سایه رهبری سیاسی و احد می داند . واَلسَّلامُ عَلَیکمْ وَ رَحْمَةُ اللَّه وَ بَرَکاتُهُ

 

انجمن اسلامی پزشکان ایران