Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دراین بیانیه آمده است :

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

امت مسلمان شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار یکی از بلند ترین پرچم های اسلام عزیز در عصر حاضر  در مقابل صهیونیسم جنایتکار که محو چهره کثیف و درون منحوسش جزء با جراحی این غده سرطانی در منطقه شرق آسیا غیر ممکن نیست و بدتر از آن هیئت حاکمه آمریکا است همراه و  پشتیبان این گروه جنایتکار با تمام توان تسلیحاتی ، اطلاعاتی ، سیاسی و مالی و ... شریک همه ی جنایت های این گروه منحوس می باشد .

در حالی که دنیا شاهد عظمت ملت بزرگ ایران و ام القری جهان اسلام بودکه در مدت کوتاهی از شهادت رئیس جمهور محبوب و هیئت همراه تا انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری در تراز ملت بزرگ ایران و مراسم تنفیذ و تحلیف در حضور ملت بزرگ و نمایندگان آنان و همچنین مهمانان کثیری از سراسر جهان با عظمت به نمایش گذاشته شده بود بزدلان جنایت پیشه مهمان عزیزی که در عزتش همین بس که وی عضوی از بیش از 60 شهید از خانواده هنیه از یک طرف و از طرف دیگر پس از 300 روز نسل کشی و جنایات گروه تروریستی صهیونیسم چون کوهی استوار همچنان پرچمدار محور مقاومت بود . این ترور کور و ناجوانمردانه قطعنا انگیزه ای صد چندان در محور مقاومت بوجود خواهد آورد . آری او شهید قدس شد و به آرزویش که لقا الله پیوست حیاتش عزت و شهادتش جاودان.

آزادگان جهان نیک می دانند که دنیا و منطقه جز با ریشه کنی این گروه کثیف روی آرامش به خود نخواهد دید اگر چه اسرائیل در این شرایط تمام تلاش خود را جهت برون رفت از بن بست داخلی و جهانی به کار برده ولی باید بدانند که محور مقاومت چون دریایی خروشان بزودی طومار آنان را در هم خواهد پیچید (نصر من الله و فتح القریب ) انتقام شهادت این عزیز در حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک مهمان حق مسلم ماست ولیکن انتظار مقاومت ورود جهان اسلام به مبارزه علنی با این جرسومه پلید می باشد و سران کشورهای عربی به خود آیند که فردا دیر است.

ملت بزرگ و تمام ارگان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ترور شهید اسماعیل هنیه را در واقع باب جدیدی از مبارزه بی امان خود تلقی نموده و دیگر حد و مرزی برای مبارزه با این رژیم منحوس در تمام منطقه با محوریت نیروهای مقاومت نمی شناسد .و به فرمایش امام راحل عزیز اسرائیل باید از بین برود .

انجمن اسلامی پزشکان ایران به تاسی از اسلام عزیز و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ضمن محکومیت شدید این ترور بزدلانه آمادگی خود را جهت هر گونه جان فشانی در راه اهداف مقدس اسلام عزیز و تحت رهبریت مقام عظمای ولایت اعلام می دارد و یقین داریم که اسرائیل جنایتکار به پایان عمر خود رسیده است الیس بصبح القریب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها