Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق»

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دربیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران آمده است :

 

فَإِذَا جَاءَ وَعدُ أُولَهُمَا بَعَثنَا عَلَيكُم عِبَادا لَّنَا أُوْلِي بَأس شَدِيد فَجَاسُواْ خِلَلَ ٱلدِّيَارِ وَكَانَ وَعدا مَّفعُولا

پس چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را  بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است

امت مسلمان سلحشوران خدا باور و مجاهدان فی سبیل الله قرن قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران جهان است این ندای عارفی بزرگ و ذوب شده در اسلام بود .آری کلام نشات گرفته از آیات خداوند قادر توانا است که تبیین آن را رسول خدا (ص) و اولوا الالباب می دانند .ایزد منان را شاکریم که با حمایت و کمک امت اسلام باب جهاد و شهادت همچنان باز است و عزت و افتخار امت اسلام تمسک به قرآن و رسول الله و عترت پاک آن حضرت است .

امروز آن جانشین آن امام سفر کرده مجاهدی روشن ضمیر و مجتهدی عارف و آگاه است که پرچم عزت و افتخار مسلمانان را به دوش می کشد و چه سعادتی بالاتر از این که امت اسلام رهبر خود را خوب می شناسد و به او ایمان دارد و تجلی امام و امت عینیت بخشیده .

امروز محور مقاومت به تاسی از اسلام ناب محمدی و رهبریت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) باعث عزت و سربلندی مسلمین و خار چشم استکبار جهانی به رهبری آمریکا و ولد نامشروع آن رژیم غاصب و خبیث کودک کش و همچنین سران خود فروخته و ذلیل بعضی از کشورهای اسلامی که دقیقا در جهت مخالف اسلام عزیز و ملت خود حرکت می کند . باید بدانند که نه تنها در منطقه جایی ندارند بلکه در چشم ملت های جهان فاقد هرگونه آبرو و وجاهت قانونی می باشند . طوفان الاقصی ذلت رژیم کودک کش صهونیسم را به رخ جهانیان کشید و نشان داد و این جرثومه فساد به هیچ یک از اهداف خود با بیش از دویست روز قتل عام و نسل کشی مادران و کودکان به جایی نرسیده است .

عملیات محدود فرزندان اسلام از خاک مقدس ایران سر فراز و ولایتمدار به نام وعده صادق علاوه بر زمین گیر کردن رژیم صهیونیسم و حامیانش در واقع مهر باطلی بر تمام هزینه هایی که صرف نگهداری این رژیم از اموال مردم خود و یا غارت ثروت کشورهای منطقه و جهان بود (و خانه عنکوبت سست ترین خانه هاست )

انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن تبریک و تهنیت حرکت تاریخ ساز دلاور مردان کشورمان از عمق خاک پاک ایران اسلامی از خداوند بزرگ سعادت و پیروزی کامل اسلام در سایه رهبری پیامبر گونه ولی امر مسلمین و توفیق طول عمر این سلاله پاک پیغمبر مکرم اسلام(ص) را خواستاریم .

 

دبیر کل

سید علی ریاض