Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در واکنش به حمله ایران به اسرائیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دربیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران آمده است :

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ  فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ

امت مسلمان

سلام و درود خداوند بزرگ بر محمد مصطفی (ص) و علی مرتضی امیر المومنین (ع) و یارانش که امروز در قالب محور مقاومت با رهبریت امام المسلمین و پرچمدار مستضعفین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مقدمه ی آسایش را برای کودکان غزه و مادران شهید از دست داده و به سوگ نشسته را اگر چه به صورت مقدمه به ارمغان آورد . أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

آری لشگر اسلام ندای مظلومان جهان را پاسخ داد اگر چه این یک شروع مقدس در قالب وعده صادق می باشد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و به زبان آلوده به کفر رئیس جمهور آمریکا عقب نشینی کرد و در واقع به ظاهر دست از حمایت اسرائیل خبیث کشید .

هان ای مظلومان جهان و ای کسانی که صدای مظلومیتتان برای مردم غزه آن مظلومان مقتدر و فلسطین اسیر در چنگال خونین صهیونیسم و همچنین خودتان گوش استکبار را پر کرده است بدانید به حکم تکلیف اسلامی شما تنها نیستید و در هر کجای دنیا در خواست  مظلوم و مستضعفی با هر مسلک و هر مرامی بلند شود ما به تکلیف آماده دفاع از آنان هستیم چرا که ما امت پیامبر آخر الزمان و سربازان ولی الله اعظم امیرالمومنین حیدر کرار و خیبر شکن هستیم .

دشمن بداند هر حرکتی در هر نقطه ای از سوی هر کشوری که به ضرر منافع ایران عزیز انجام شود به حول قوه الهی با پاسخی شکننده و غیر قابل جبران روبه رو خواهد شد .

رهبر عزیز و امام مسلمین نگاه مردان خدا در محور مقاومت و جهان اسلام امروز به سوی شماست و گوش به فرمان آماده هرگونه جانفشانی می باشند و شما نوید محو اسرائیل را چون امام راحل (ره)به جهانیان اعلام نمودید .

سرود خیبر خیبر یا صهیون را تجلی و تجسم عینی بخشیدید .

مردان خدا و سربازان اسلام دست و بازوی شما را می بوسیم و یاد شهیدان بخصوص شهدای محور مقاومت را گرامی می داریم آنان که امروز در عرش اعلی قهقه مستانه اشان ملکوت سماویی را پر کرده است و شهدا شاهدان عینی ما هستند .

آری انتقام سخت و شکننده برای متجاوزان در راه است و عملیات وعده صادق به تاسی از حفظ حاکمیت و دفاع از کیان کشور عزیزمان ام القری جهان اسلام  و بر حسب قوانین سازمان ملل ایران حق دفاع مسلم خود را رسما به جهانیان و نهاد های عمومی از جمله سازمان ملل اعلام نموده است .

و استکبار جهانی بداند توان امت  اسلام نشات گرفته از قدرت لایزل الهی است . و این وعده خداست که پیروزی از آن اسلام و مسلمین است و تمام ادیان الهی بر این باور حقیقی هستند .و دومین اخطار به سران خود فروخته رژیم های به ظاهر اسلامی که در این مدت در خیال پیمان دوستی با اسرائیل غاصب و خبیث بوده و اشکار و پنهان با کمک به این رژیم خون ریز در قتل عام کودکان و زنان و مردان غزه شریک می باشند به خود آیند و به دامن ملت های مسلمان خود برگردند که آینده اسلام در دست مسلمین و موحدین واقعی می باشد .

انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن تبریک و تهنیت به همه ی کسانی که با آگاهی از جور و ستم اسرائیل خبیث و کودک کش در سراسر جهان ندای مظلومیت کودکان به خون خفته و مادران داغدیده بخصوص در غزه مظلوم مقتدر سر دادند تقدیر و تشکر خود را از نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران عزیز اعلام می دارد و بار دیگر با رهبر عزیز خود پیمان می بندیم که ما تا پای جان ایستاده ایم که الله معکم .

 

                            دکتر سید علی ریاض

                                       دبیر کل