Clicky

نامزدی برخی از مدافعان سلامت برای ورود به مجلس دوازدهم

دكتر ابراهيم نوري گوشكي

پزشک، متخصص پزشکی خانواده،
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

کد انتخاباتی ۸۷۳۱

روز‌های آغازین کرونا را همه به خاطر دارند که چگونه کادر بهداشت و درمان و در صدر آن پزشکان، پرستاران، ماماها، بهورزان، کارکنان بهداشتی و درمانی و … در کلیه مراکز ارائه خدمات سلامتی به هر شیوه‌ای تمام تلاش خود را نشان دادند تا تسکینی بر درد‌های جسمی و روحی بیماران مبتلا به کرونا باشند، آن روز‌ها  کرونا آمد، موج گرفت و موج‌های پی در پی پشت سرش آمدند و این مدافعان راستین سلامت بودند که بیشتر از پیش خسته شدند و چه بسیار انسان‌های از خود گذشته‌ای که در هیات پزشک، دندانپزشک، پرستار، ماما، بهورز، بهیار و کادر بهداشت و درمان و… در شهر و روستا جان خود را از دست دادند.فرشته صفتانی که در همه گیری جهانی کرونا، در سماع عشق، دست از همه چیز  شستند، بر همه تعلقات دنیوی جام ((لا)) زدند و مست دوست شدند و تا عرش خدایی رفتند. حماسه آفرینانی که جان و سلامتی خود را فدای مردم ایران نمودند تا مامن و مرهمی بر زخمهای مردم داغدیده کشورمان گردند اما برای همیشه در قلب ملت و جهان جای گرفتند.
وارد مراکز درمانی که می شدیم باید چشم و گوش و سر را می بستیم و با چشم و گوش دل نظاره گر رشادتهای عارفانه انسانهای وارسته ای می بودیم که عشق را شرمنده خویش کرده اند.
سفیران غیرت و معلمان عشق و ایثار، دوران سخت و ناگواری را گذراندند.
 روحیه بالای نشات گرفته از توان مضاعف روحی و جسمی پزشکان، پرستاران، ماماها، بهورزان، پیراپزشکان و کلیه کارکنان خدوم نظام سلامت کشور عزیزمان بود  که در شرایط بین مرگ و زندگی با ایجاد فضایی شاد و به دور از استرس، امید به آینده را نوید می‌داد و همین تصاویر و الگو‌های امید با عبور از مرز‌های فرهنگی و زبانی به عنوان تجربه‌ای مشترک در جهان، مورد استقبال قرار گرفت.
 برخی از این عزیزان امروز در بین ما نیستند و داغشان همیشه بر دل جامعه پزشکی و مردم عزیز باقی ماند.
  اندکی از همان جان بر کفان مدافع سلامت که در بالین بیمار کرونایی با خدمات شبانه روزی پزشکی ایثار نمودند  با  جنس همان حساسیت‌ها و احساس مسئولیت‌های روز‌های آغازین اعلام شیوع کرونا در کشور، حالا برای نمایندگی از طرف جامعه پزشکی در کرسی های قانونگذاری می خواهند دوباره حماسه آفرینی کنند. ائتلافی از پزشکان و پیراپزشکان و از جنس سلامت، دلسوزی و از خودگذشتگی تا بیاید و در حد توان از حقوق به حق مردم عزیز و جامعه پزشکی و غیر پزشکی با تجربه ایثار کرونایی دفاع نماید.
این ائتلاف همچون روزهای سخت کرونایی  که از مردم عزیزمان می خواست که در هر جایگاهی خود را موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمایند تا سلامت خود، خانواده و جامعه را با خطر مواجه نسازند حالا می خواهد با اعتماد ملت شریف تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس جمعی از مدافعین سلامت با حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی به نیازهای اصلی ملت و قانونگذاری با رای شما عزیزان به مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم راه یابد.
منتظر حضور سبزتان برای ورود مدافعان سلامت و جان بر کفان عشق و ایثار به مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خواهیم بود