Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در محکومیت اقدام تروریستی کرمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب شهدا و صدیقین

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ  بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَكِنْ لَا تَشْعُرُونَ

ملت بزرگ و شجاع ولایتمدار سلام و درود خداوند بزرگ بر شما مردم بصیر و همیشه در صحنه ، امروز در حالی که ملت و امت اسلام در شور و شوق جشن ولایت کوثر قرآن و قرت العین رسول اکرم (ص) حضرت صدیقه زهرا (س) بود و از سوی دیگر در تدارک بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت مجاهد مخلص فرمانده مدیر و مدبر و استوره محور مقاومت که توانست به عنوان سرباز ولایت تمام نقشه های استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار را نقش بر آب کرد ، همان دلاوری که اعلام پایان حیات داعش جنایتکار این اسرائیل ثانی را رقم زد .او بزرگ مجاهدی و سربازی مطیع برای ولایت بود که نوید محو صهیونیست را به تبع از رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی اعلام نمود و به زودی طوفان الاقصی نابودی صهیونیست را محقق خواهدکرد ان شاالله به حق راه شهید سلیمانی یک مکتب و آرمان و طریق هدایت است که دشمنان کوردل نه تنها از این صراط مستقیم و مسیر الی الله هراسانند بلکه از زائران عزیزش نیز واهمه دارند .

عشق به راه و مکتب سلیمانی نه تنها دلهای ملت ایران بلکه قلوب جهانیان را به خود جذب کرده است و باعث بیداری مسلمین و مستضعفان جهان شده و روح شجاعت و حریت را در آنان دمیده است .

آری استکبار از بیداری امت ها می ترسد چرا که نقطه شکست آنان در آگاهی مردم است .

انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن محکومیت شدید حادثه کور کشتار زائرین دیار دوست سردار دلها سلیمانی بزرگ که در واقع ادامه کشتار کودکان و زنان ملت مظلوم مقتدر فلسطین عزیز و غزه قهرمان و ترور سرداران محور مقاومت از جمله سردار سرتیپ سید رضی ، شیخ صالح العاروری ، حاج محمد ابوسلیم و.... است .

خواهان شناسایی طراحان و عامران و مجازات این جنایت کور و به سزای رساندن آنان می باشد .آنان که ملت عزیز ما را داغدار کردند و خانواده های زیادی را به سوگ نشاندند .اگر چه این شهدا میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت فاطمه اطهر (س) می باشند .

از خداوند بزرگ شفای عاجل مجروحان این حادثه غمبار را خواستاریم .

 

                                                                         دکتر سید علی ریاض - دبیر کل