Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در خصوص کشتار مردم مظلوم غزه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، متن این بیانیه بدین شرح است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

سلام بر انسانیت و شرف و انسان دوستی

هان ای آزادگان جهان ای انسان های با شرف ای ملت های جهان جنایات اخیر رژیم منحوس  کودک کش نژاد پرست صهیونیسم که در واقع با غصب سرزمین های اشغالی و کشتار بیش از یکصد هزار نفر از تاریخ شکل گیری توسط استکبار پیر و ذلیل انگلیس و با حمایت های رژیم مستکبر آمریکا و پشتیبانی بی چون و چرا از جمله  تسلیحاتی ، سیاسی ، نظامی و... حیات کثیف خود را ادامه می دهد.

در منظر و نگاه جهانیان نشان داد که هیچ یک از سازمان های بین المللی که ادعای حقوق بشر و .....را دارند نتوانستند حتی در اراده جنایتکاران صهیونیسم و خون ریز خللی وارد نمایند و تنها وتنها این ملت های بیدار و نجیب و با وجدان جهانیان هستند که شبانه روز در سراسر جهان به خیابان ها میریزند و تنفر و بیزاری خود را از این همه جنایات اعلام نمودند .

آیا وقت آن نرسیده است که سران کشورهای جهان از جمله کشورهای غیر متعهد در کنار ملت های خود و سایر مردم کشورهای جهان که دربند سران بی تعهد و گاها شریک جرم جنایتکاران مانند بعضی کشورهای اروپایی و آمریکا به پا خیزند و طرحی نو براندازند و تشکیلاتی را بنیان گزاری کنند که به نحوی قدرت های مردمی بر آنها حاکم شود تا در صورت بروز اختلافات بین کشورهای جهان و کسانی که کشورهای صلح دوست جهان را تهدید می کنند بتوانند اعمال نفوذ و قدرت اجرای عدالت را داشته باشند و این روش در ادیان الهی به خصوص اسلام و متفکران جهان به بهترین شکل طراحی و پیش بینی شده است . آری امروز سازمان های بین المللی همچون شورای امنیت سازمان ملل و حقوق بشر ثابت کردند که تحت نفوذ قدرت های زورگو تمام مصوبات بشر دوستانه آنها را وتو و بلااثر می گذارند .

انجمن اسلامی پزشکان ایران در همین راستا از متفکران و مصلحان و آزادگان جهان و همچنین سران ادیان الهی که در این راستا چاره اندیشی نموده و بیش از این شاهده این بی عدالتی ، ظلم ، قتل و کشتار افراد بی گناه نباشیم . از قدرت لایزال الهی شکست و نابودی اسرائیل غاصب را توسط مردمان و رزمندگان مظلوم فلسطین با حمایت های بی چون و چرای ملت های آزاده جهان آرزو مندیم .

                                                                                             دکتر سید علی ریاض

                                                                                                    دبیر کل