Clicky

حضور وزیر بهداشت در نشست شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران و دبیران استانی این تشکل حضور یافت.

عین اللهی در این نشست که‌پنجشنبه ۲۹ تیرماه در دفتر این تشکل صنفی سیاسی برگزار شد، ضمن بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه سلامت، ابراز امیدواری کرد تا از ظرفیت ها و نظرات و راهکارهای تخصصی کمیته های مختلف انجمن اسلامی پزشکان ایران در مسایل مختلف حوزه سلامت استفاده گردد.
همچنین در این بخش از نشست، تعدادی از حاضرین به بیان پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود در زمینه عملکرد وزارت بهداشت پرداختند که در ادامه و در پاسخ به آنها دکتر عین اللهی به ارائه توضیحاتی پرداخت.

سخنرانی دکتر حسینعلی شهریاری رییس شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران و رییس کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص مسایل و چالش های حوزه سلامت کشور، سخنرانی دکترسیدعلی ریاض دبیرکل این تشکل در زمینه تحلیل و تبیین شرایط سیاسی اجتماعی کشور و بیان برنامه های آینده این تشکل به ویژه در زمینه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان دغدغه های تشکیلاتی از سوی اعضای جلسه و همچنین سخنرانی دو تن از نمایندگان مجلس از جمله برنامه های این نشست تشکیلاتی بود.