Clicky

انجمن اسلامی پزشکان ایران با صدور بیانیه‌ای کشتار بی‌رحمانه توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران با صدور بیانیه‌ای کشتار بی‌رحمانه و ددمنشانه کودکان و زنان و قرار دادن بیمارستان ها و آمبولانس‌ها زیر آتش بمب توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و خواستار برخورد جدی مجامع بین المللی در این خصوص شد. متن این بیانیه بدین شرح است:

تاریخ گواه مظلومیت فلسطینی‌ها و شرارت صهیونیسم و تجاوز مستمر و بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین و کشتار وحشیانه زنان بی‌دفاع و کودکان معصوم و مردم این سرزمین است؛ در روزهای اخیر شاهد اوج این فجایع و قساوت بی‌رحمانه این رژیم ملعون علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و به‌ویژه در غزه هستیم. تصاویر کودکان غرق در خون و زنان و مردم آواره و بی‌پناه و هدف قرار دادن بیمارستان ها و آمبولانس‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و ماهیت پلید این رژیمِ کودک‌کش بیش از پیش برای جهانیان آشکار می‌شود.

کار به جایی رسیده که این رژیم غاصب به مانند یزیدیان آب و دارو و کمک‌های اولیه را هم بر مردم غزه می‌بندد و مجامع بین‌المللی در سکوتی عجیب و دهشتناک نظاره‌گر این قتل و عام گسترده مردم مظلوم و نسل‌کشی در جهان امروز هستند. براستی این دوگانگی در رفتار غرب و برخی نهادهای بین‌المللی و سکوت در برابر جنایات بشری مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه از کجا نشات می‌گیرد؟

انجمن اسلامی پزشکان ایران در کنار آحاد ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان ضمن محکومیت ضمن ابراز همدردی با مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین و محکوم کردن این جنایات و فجایع تاریخی خواستار توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیر نظامیان در فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی است و از مجامع و نهادهای بین المللی مسئول تقاضا دارد در قبال جنایات غیر قابل دفاع و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی سکوت نکرده و از تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود در جهت متوقف کردن این جنایات استفاده کنند.

بی شک کشتار زنان و کودکان بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی در پی عجز اشغالگران قدس شریف در مقابله با جریان مقاومت است و صدای مظلومیت مردم فلسطین به بلندای تاریخ خواهد بود. تحقق این وعده خداوند که («و نُريدُ أن نَمُنَّ عَليَ الذّينَ اسْتُضعِفوا في الاَرضِ وَ نَجعَلهُم أئِمّة و نَجعَلهُم الوارثينَ» و ما اراده کرده‌ایم که بر کسانی که در زمین به ضعف و زبونی کشیده شدند، منّت گذاریم و آنان را پیشوایان و وارثین (روی زمین) قرار دهیم) نزدیک و نزدیک است و قطعاً صالحان و مستضعفان وارثان زمین خواهند بود.