Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران به مناسبت هفته وحدت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

لَقَد كانَ لَكُم في رَسولِ اللَّهِ أُسوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن كانَ يَرجُو اللَّهَ وَاليَومَ الآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثيرًاو..

سلام و درود بر امت اسلام بخصوص ملت ولایتمدار ایران اسلامی

 درود خدا و ملائکه و مومنین به رسول خاتم محمد مصطفی (ص) رحمه للعالمین او که دارای خلقی عظیم و راه و روشی ستودنی است .

پیامبری که به معراج رفت بالا و بالاتر بجای که کسی ره نیافت به آن مکان ، پیامبری که قلم بدستان و ادیبان تاریخ بشریت در توصیفش عاجز و سالگان خدا جوی در برابر عظمتش خاشع پیامبری که احمد است در آسمان و همه انبیاء و اولیا به او اقتدا می کند و در زمین محمد (ص) است .

اختلاف در روز تولدش برکت و همین و نقطه ای به نام هفته وحدت که تمام فرق اسلامی را در کنار هم قرار می دهد براستی او نقطه مرکزی دایره خلقت است .

جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی که تمام افتخارش تبعیت از سیره و روش رسول اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) می باشد امروز پرچمدار وحدت اسلامی و سر سخت ترین دشمن استکبار جهانی که عامل اختلاف و تفرقه بین مسلمین است می باشد .

انجمن اسلامی پزشکان ایران بعنوان نهادی انقلابی با سیاست های نشآت گرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت و امام جعفر صادق (ع) به مسلمین جهان بخصوص جامعه فرهیخته و اندیشمند گروه پزشکی که لازمه حرفه مقدسشان مرامنامه ای اخلاقی می باشد با حضور در همه صحنه های انقلاب و تاکید بر وحدت تمام فرق اسلامی از خداوند بزرگ عزت و اقتدار مسلمین در ساسر جهان آرزومند است .