Clicky

بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در تقدیر و تشکر از امت اسلامی به مناسبت شرکت در اربعین حسینی 1402

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، این تشکل در خصوص راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بیا نیه ای صادر کرد متن این بیانیه بدین شرح است:

سلام و درود خداوند بر شما باد ای فرزند مطهر و پاک رسول ختمی مرتبت (ص) ای پدر بندگان صالح خداوند تو ای ثارالله الاعظم . ای خون همیشه جاری در دل تاریخ پیامت هر روز در دل آزادگان جهان نور افشانی می کند و خورشید وجودت هر روز ظلمت و تاریکی را می زداید .و قلب پاکت حقیقت جویان تاریخ را به خود معطوف می نماید .

امروز عاشقانت محدود به هیچ کشوری و هیچ جغرافیایی و هیچ رنگی و نژادی نمی باشند همه تو را می شناسند چه دینداران و چه آزادگان جهان .

کتاب عشق تو مهر باطلی بر مدعیان آزادی و ... و رسالت بعد از شهادت تو توسط پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) گواهی بر ارزشی الهی است که خداوند در قامت چنین عقیله ای قرار داده است .

آری خیل عاشقان مخلص بی ادعا تو از رنج سفر از دوری راه و گرمای طاقت فرسای تابستان خوف ندارند چرا که با بصیرت کامل می دانند که بیعت با امام عزیز و نور چشم پیامبر اعظم(ص) بیعت با خداست و هیچ حد و مرزی نمی شناسد  خیل بیش از 22 میلیون زائر عاشق و بیش از چهل هزار موکب خدمتگزار مدعی خدمت به زائرین امام عزیزشان است و خدمات خود را در برابر امام حسین (ع) آنقدر ناچیز می دانند که شرم از اظهار خدمات خود دارند.و جا دارد از موکب داران عزیز کشورمان از تمام مذاهب بویژه ستاد تلاشگر اربعین حسینی وزارت کشور که با پشتوانه تمام نهاد های دولتی تمام قد در صحنه و خدمت زائرین بویژه وزارت کشور که در تمام کشورو گذر گاههای شهر ها و حتی روستاها و مرزهای کشور عزیزمان و کشور دوست و برادر عراق با تمام وجود و خلوص خدمت کردنده اند تشکر می نماییم

 آری این عاشقان پرچم را بدست کسی خواهند داد که او منجی عالم است و پس از ندای بَقِیت اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ شناسنامه خود را حسینی می داند و میخواند .

انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن سپاس و ستایش به درگاه خداوند عزیز که روز به روز عزت را به مسلمین بر می گرداند و رهبریت و دیانت مقام عضمای ولایت به جهانیان ثابت کرده . که أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ خاک پای زائرین ابا عبدالله را سورمه چشم خود کرده و با حضور با افتخار عملی در قالب دو موکب حضرت قمر بنی هاشم (ع) و حضرت زینب کبری (س) دل گروه رهروان طریق مستقیم رسالت و امامت همراه این عزیزان تا سپردن پرچم پر افتخار اسلام ناب محمدی (ص) ارواحنا لتراب مقدمه الفداء به قائم آل محمد (ص)   با پیروی از ولایت خواهد ایستاد . انشاالله